Markkinatutkimuksesta kasvupotentiaalia
Haluatko luoda kasvua vaivattomammin? Strategisella markkinatutkimuksella kartoitetaan kilpailuedun rakentamisen kannalta kriittisiä menestystekijöitä:
- Syvennetään ymmärrystä nykyisistä asiakkaista, jotta kyetään tekemään parempia strategisia päätöksia
- Kartoitetaan uusia asiakkaita ja asiakassegmenttejä
- Testataan uusia liiketoiminta-alueita tai strategiaprosessissa esiintulleita keskeisiä oletuksia.
- Syvennetään asiakasymmärrystä, jotta voidaan luoda lähtökohdat tuotteistamiselle ja tehostaa kaupallistamista.
- Projektiliiketoimintaa tekevä yritys haluaa kartoittaa uusia markkinamahdollisuuksia älykkäästi jatkuvana palveluna ja fokusoida oman myyntiorganisaationsa työtä enemmän potentiaalisempien asiakkaiden työstämiseen.
- Halutaan kansainvälistyä uusille markkina-alueille
Toteutamme B2B-markkinatutkimusta puhelinhaastatteluin, henkilökohtaisin haastatteluin ja sähköisillä tutkimuskyselytyövälineillä. B2C-markkinatutkimusta teemme digikuluttajapaneelien ja fokusryhmätyöpajojen avulla.